Poznań Groove Contest

Nie mogę jeszcze ochłonąć z wrażeń po występach naszego zespołu Yoł Yoł Seniorzy w Poznaniu. To właśnie tam odbył się X Turniej Tańca Ulicznego „Poznań Groove Contest” w Domu Kultury „Orle Gniazdo”.

Na ostatni w tym roku występ czekałyśmy z niecierpliwością. Więc, gdy nasz trener Sewio podał nam datę turnieju, odliczałyśmy dni do wyjazdu.Wszystkie zorganizowałyśmy sobie białe obuwie, aby jeszcze lepiej się zaprezentować.

Godzina 5.00 rano zbiórki przy autobusie trochę nas zszokowała i wydała się nie do ogarnięcia. Jednak, jak się okazało cała nasza 9-tka stawiła się przed czasem. Nasza 10-ta koleżanka Krysia „Skoczkowa” wyprzedziła nas, bo już dzień wcześniej pojechała do Poznania. „Tej to dobrze”, pomyślałam, „wyśpi się przed występem”. Może niepotrzebnie pozazdrościłam jej, bo miała małą przygodę w podróży. Jej walizka z dresem na występ „przedłużyła” sobie wycieczkę pociągiem i, gdy nasza Krysia witała Poznań, ta wróciła z powrotem do Łodzi. Nasza koleżanka przestraszyła się, że nie będzie miała w czym wystąpić. Ale od czego pomysłowość „Skoczkowej”. Zadzwoniła tu i tam i zgubę odnalazła.

W Poznaniu udałyśmy się do Domu Kultury, a po herbatce i kawce wyczekiwałyśmy na naszą kolej. Pani prowadząca w miłych słowach przedstawiła naszą ekipę i uwieczniła nas na wspólnym selfie. Wybiegłyśmy na parkiet … Czułam, że cała nasza dziesiątka świetnie sobie radzi i doskonale bawi się z publicznością. Podobnie, jak w Katowicach i Pile były wiwaty, okrzyki i brawa.

To był wspaniały dzień … Szczęśliwe wróciłyśmy do autokaru i świętowałyśmy nasz sukces przy słodkim „małym co nieco”. Nasz trener także miał udany występ wraz ze swoją grupą młodzieżową. Gratulujemy im wszystkim i czekamy na następną przygodę! Brawo nasze Yoł Yołki!

Dziękujemy za opiekę u wspieranie nas! Czekamy na dalsze turnieje!